..: Forum DDR :.. nowy, chrupiący... suchar.net
.: Główna :: Szukaj :: Użyszkodnicy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj :.
..:: FORUM 
 Czy Pudzian sprzeda tanio skórę? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat : Odpowiedź do tematu :
Poll :: Czy Pudzian sprzeda tanio skórę?

Tanio sprzeda skórę! (przegra)
58%
 58%  [ 18 ]
Nie sprzeda tanio skóry! (wygra)
16%
 16%  [ 5 ]
Nie interesuje mnie po ile jest skóra Pudziana!
25%
 25%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 31


Autor Wiadomość
Magness
Człowiek-plecak
Człowiek-plecak


Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 3292
Skąd: sraj się na banię

Zobacz profil autora Odwiedź stronę autora 6473191
PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 22:41 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :


_________________
Image
makabrysio
666
666


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 1754

Zobacz profil autora Wyślij email
PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 23:06 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

pudzianek, pudzianek tak mówią na mnie na mieście....

_________________
idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę
Image
zeca
szef wszystkich szefów
szef wszystkich szefów


Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 14121
Skąd: Pabianice

Zobacz profil autora Wyślij email Odwiedź stronę autora 3986906
PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 23:29 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

Edwardzin serio? zaczyna sie o 2.15 już coś na polsacie.... nie pitolze o 5 bedzie pudzian...jana 9ta musze do pracy na troche isc i dobre nastawienie budzika jest dzis kluczowe:)

_________________
JENEK ODDAJ KOZE:/
Image
Magness
Człowiek-plecak
Człowiek-plecak


Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 3292
Skąd: sraj się na banię

Zobacz profil autora Odwiedź stronę autora 6473191
PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 23:51 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

Dupa tam. Zaczyna się jakoś na polsacie w studio od 2:15, transmisja z gali od 3:00, a karta wygląda tak:
265 lbs.: Josh Barnes (5-4) vs. Travis Wiuff (60-14)
185 lbs.: Travis Lutter (10-5) vs. Rafael Natal (11-2)
155 lbs.: Yves Edwards (37-15-1) vs. Mike Campbell (6-2)
130 lbs.: Tara Larosa (18-1) vs. Roxanne Modafferi (13-4)
230 lbs.: Ho Jin Kim (7-6) vs. Łukasz Jurkowski (14-9)

Przed Pudzianem 4 walki, każda z całą szopką wchodzenia na ring w najdłuższym wariancie to będzie jakieś 25 minut, czyli Pudzian zawalczy jeszcze przed 5. Razz

_________________
Image
Commodore 64
Boxxy Fan


Dołączył: 09 Kwi 2003
Posty: 435
Skąd: Pułnoc

Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 3:00 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

WTF. Włączyłem, żeby zobaczyć sprzedaż skóry Pudziana, a tam:

Image

Co to ma niby kurwa być? Mają różowe rękawice i kopią się po cyckach.

_________________
ImageImage
Magness
Człowiek-plecak
Człowiek-plecak


Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 3292
Skąd: sraj się na banię

Zobacz profil autora Odwiedź stronę autora 6473191
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 3:11 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

Ej, superman punch był elo, elo, ale ogólnie to słabo im walka idzie. :zeca:
A ogólnie Jurkowski ziombel! ;D

_________________
Image
Magness
Człowiek-plecak
Człowiek-plecak


Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 3292
Skąd: sraj się na banię

Zobacz profil autora Odwiedź stronę autora 6473191
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:25 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

DAWAJ NA RING, DAWAJ NA RING, ZARAZ CIĘ ZNISZCZĘ, ZARAZ CIĘ ZNISZCZĘ! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Image
zeca
szef wszystkich szefów
szef wszystkich szefów


Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 14121
Skąd: Pabianice

Zobacz profil autora Wyślij email Odwiedź stronę autora 3986906
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:43 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

ale jest kiepsko:D

_________________
JENEK ODDAJ KOZE:/
Image
Commodore 64
Boxxy Fan


Dołączył: 09 Kwi 2003
Posty: 435
Skąd: Pułnoc

Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:44 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

Sylvia go zabije w drugiej rundzie.

_________________
ImageImage
zeca
szef wszystkich szefów
szef wszystkich szefów


Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 14121
Skąd: Pabianice

Zobacz profil autora Wyślij email Odwiedź stronę autora 3986906
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:47 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

koniec:DVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy hihihih


FEDOR! TERAZ TY!!!!!!!! TERAZ TY!!!!!!! TERAZ TY!!!!!!!!!

_________________
JENEK ODDAJ KOZE:/
Image
Magness
Człowiek-plecak
Człowiek-plecak


Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 3292
Skąd: sraj się na banię

Zobacz profil autora Odwiedź stronę autora 6473191
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:47 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

LOL, KUŹWA, GORZEJ NIŻ PRZEZ KO, ODKLEPAŁ Z BOCZNEJ, LOLO!

_________________
Image
lurker
Cebulka


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 60

Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:48 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

zbyt dużego sobie przeciwnika wziął na kopniaki Wink no i kompletny brak techniki
zeca
szef wszystkich szefów
szef wszystkich szefów


Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 14121
Skąd: Pabianice

Zobacz profil autora Wyślij email Odwiedź stronę autora 3986906
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:49 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

niech wroci do tanca:)

_________________
JENEK ODDAJ KOZE:/
Image
edwardzin
Aktywny Działacz Polityczny


Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 2006
Skąd: wschodnie rubieże kraju

Zobacz profil autora 553991
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 4:50 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

Moja teoria sprawdzila sie w 100%. Low kicki na poczatku tylko rozsmieszyly sylvie.
Jak jest twardy, to 2 miechy ostro sie za siebie wezmie i znowu sprobuje. Jak jest cipka, to wroci do domu myc swoje auta...

_________________
Image
Niemiec
Zbanowany przez Rockwella
Zbanowany przez Rockwella


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: Oberschlesien (Gůrny Ślůnsk)

Zobacz profil autora 1234567890
PostWysłany: Sob Maj 22, 2010 5:03 : Odpowiedz z cytatem : Do góry : : :

koniec pierdolenia o pudzianie
Image
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat : Odpowiedź do tematu :



 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



design: Mijah; kod, opieka & kontakt: czeslaw; copyright © 2001 - 2010 DDR Team; powered by phpBB © phpBB Group