Autor |
Wiadomość |
szenko2325
.

Dołączył: 09 Sty 2004
Posty: 22692
Skąd: Sentinel
|
Quake wygląda i działa tak samo jak na PC, oczywiście nie na podstawowych modelach Amigi. |
_________________ Za każdą linią drzew morze.
Czubki drzew na tle ciemnego nieba.
Gdy kto sieje nasiona goryczy, nie może zebrać plonu słodyczy. |
|
 |
Felidiusz
Wierny DDR

Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 277
Skąd: Bydgoszcz
|
Wawa napisał: | Quake na Amige miał chyba 0,1 pps |
Nie wciągniesz mnie w bezsensowną fanbojską licytację.
Chodziło mi o to, że ktoś ukazał wyższość Amigi nad ówczesnym pecetem, a Ty się pienisz.
Z takim podejściem to spieprzaj dziadu na onet. |
_________________
 |
|
 |
szenko2325
.

Dołączył: 09 Sty 2004
Posty: 22692
Skąd: Sentinel
|
Niestety, ale w wektorowym 3D to nawet Atari ST było od A500 mocniejsze (płynniej działało). |
_________________ Za każdą linią drzew morze.
Czubki drzew na tle ciemnego nieba.
Gdy kto sieje nasiona goryczy, nie może zebrać plonu słodyczy. |
|
 |
Felidiusz
Wierny DDR

Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 277
Skąd: Bydgoszcz
|
szenko2325 napisał: | Niestety, ale w wektorowym 3D to nawet Atari ST było od A500 mocniejsze (płynniej działało). |
Jo.
Nie twierdzę, że Przyjaciółka to był top sprzęt pod każdym względem.
Ale w tym filmiku to jej ówczesna przewaga jest chyba ewidentna?
BTW: Szen, w ZeeWolfa grałeś? Jak pociągnąłem serię z karabinu, to mi szybkość spadała o połowę : ) |
_________________
 |
|
 |
makabrysio
666


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 1753
|
szenko2325 napisał: | Filmik porównujący te same gry z Amigi i PC. |
"War. War never changes" |
_________________ idę tam gdzie idę, nie idę gdzie nie idę
 |
|
 |
szenko2325
.

Dołączył: 09 Sty 2004
Posty: 22692
Skąd: Sentinel
|
Grałem w większość amigowych zręcznościówek, a prawdziwą Amigę oglądam (i macam) codziennie. Zeewolfa miałem dawno temu i nawet jeśli tak z nim było, to już nie pamiętam. Ta gra wyszła prawie pod koniec odejścia Amigi i nie poświęciłem jej już tyle czasu co innym. |
_________________ Za każdą linią drzew morze.
Czubki drzew na tle ciemnego nieba.
Gdy kto sieje nasiona goryczy, nie może zebrać plonu słodyczy. |
|
 |
Fei
La Vida Loca


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 7670
|
Bardzo szybkie wektory były w strategii Psygnosis, w której się jeździło czołgiem, latało samolotem i coś jeszcze. Nazwy nie pamiętam. No i polskie "Za żelazną bramą". |
|
|
 |
Tango_November
Robot sądowy. Jeść, spać, ruchać.

Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 5705
Skąd: 10 hopów stąd
|
Fei napisał: | Bardzo szybkie wektory były w strategii Psygnosis, w której się jeździło czołgiem, latało samolotem i coś jeszcze. Nazwy nie pamiętam. |
Armour Geddon?
Epic czy Retaliator też pięknie zapierniczały, o wielu demach nie mówiąc. |
_________________
Myślę jak Breivik, panie Sikorski. |
|
 |
Felidiusz
Wierny DDR

Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 277
Skąd: Bydgoszcz
|
Tango mnie wyprzedził z Armour Geddonem.
Dodałbym do listy jeszcze Thunderhawka. |
_________________
 |
|
 |
Kumagoro
Szczypiorek

Dołączył: 01 Wrz 2004
Posty: 377
|
|
 |
Egil
ZX Spectrum Fan

Dołączył: 29 Gru 2003
Posty: 552
|
- Więcej węgla!
- Ok.
Możliwości ma spectruma, lecz to atarowców duma! Atari ST je je je! |
_________________ Karola nie ma w domu talerzy bo dom talerzy bo dom talerzy jest zamknięty.
"... tu potrzeba czegoś subtelnego, jak łamanie kołem." Igthorn, Gumisie
['] ['] ['] We miss you Snajper!!1 ): |
|
 |
szenko2325
.

Dołączył: 09 Sty 2004
Posty: 22692
Skąd: Sentinel
|
na Atari ST było nie mało gier z samplowaną muzyką i nie rozumiem tej polityki z pipczącą muzyką, zwłaszcza w Lotusie, przecież to jest 16-bit, a gra jak Amstrad CPC |
|
|
 |
Kumagoro
Szczypiorek

Dołączył: 01 Wrz 2004
Posty: 377
|
Już SID z C64 brzmi lepiej |
|
|
 |
Kumagoro
Szczypiorek

Dołączył: 01 Wrz 2004
Posty: 377
|
Już SID z C64 brzmi lepiej |
|
|
 |
aardilion
jarOs/jaroz/jarozlaw

Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 4482
Skąd: does not compute.
|
Już SID z C64 brzmi lepiej |
|
|
 |
|